Nightmare City 2035 (2007)

Bulgarije / Verenigde Staten
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Terence H. Winkless
met Maxwell Caulfield, Alexis Thorpe en Todd Jensen

De toekomst. Het corrupte regime zendt de illusie uit dat de bevolking in prachtige steden woont, terwijl zij in werkelijkheid in ruïnes wonen. De rebellen weten echter de waarheid en trachten via dezelfde methode een revolutie te ontketenen.

Iemand gezien?

Een veel meligere b-film trailer die zich erg serieus neemt kan je niet maken volgens mij.

Daarbij val ik spontaan in slaap bij het lezen van "toekomst" en "corrupt regime" in dezelfde zin.

Onderhond schreef:

Heb jij even geluk dat er een punt achter "toekomst" staat.

avatar van Prudh
Goh! Vernieuwend concept dit zeg...

edit: Non de jus die trailer lijkt wel een grap (and a very bad one at that).

af en toe zo slecht, dat 't daardoor juist weer grappig wordt Maar verder is het een en al flauwekul.