ad
  • 8.106.434 stemmen

Love at First Bite (1979)

Horror / Komedie | 94 minuten

Genre: Horror / Komedie

Geregisseerd door: Stan Dragoti

Met onder meer: George Hamilton, Susan Saint James en Richard Benjamin

Releasedatum: 26 april 1979

Over Love at First Bite

"Your favorite pain in the neck is about to bite your funny bone!"

Parodie op de befaamde Dracula-films waarin George Hamilton in de voetsporen treedt van Bela Lugosi, de acteur die de bloeddorstige graaf onsterfelijk maakte. Het verhaal speelt deze keer in New York City waar Dracula op zoek gaat naar het fotomodel van zijn dromen.

image

Reverend Mike

Judge R. Thomas

Flashlight Vendor

Guy in Elevator

Erwin Newman (Cab Driver)

avatar van neo

neo (crew)

ah je hebt em gelijk ff toegevoegd

saaie film die in tegenstelling tot bv the fearless vampire killers niet grappig is. 2 sterren

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Deze vampirespoof is weinig opzienbarend. Melige grappen en een flauw verhaaltje dat enigszins onderhoudend is. Gemiddeld.

avatar van metterijks

metterijks

Ik vond deze Dracula parodie best grappig, Hamilton is hilarisch als vampier en zijn hulpje Renfield is ook grappig. In ieder geval beter dan de Dracula remake met Frank Langella van het zelfde jaar. Ikprefereer deze. maar voor de allergrappigste vampier komedie zou ik toch willen aanraden om Roman Polanski's Fearless Vampire Killers eens te kijken, want dat blijft voor mij de beste. Ik geef deze 3,0.

avatar van henkula

henkula

Ik had deze film al eens gezien, meestal blijf ik dan niet hangen, maar dit is zo grappig!

Gort droge humor, heerlijk.

Er zitten originele grappen in die alleen maar herhaald worden in latere vampier films.

Maar soms is de vaart er uit, jammer, want anders was het een vier* film geworden.

avatar van mettemax

mettemax

Heel aardige parodie, en zeker niet de slechtste (dat blijft Dracula the Dirty Old Man) maar sommige gags zijn niet zo grappig als andere. Maar de scenes met de dronken zwerver en het bevroren lijk blijven leuk. Voor een keertje best grappig. 3,0

gauke

Een vermakelijke, levendige, aangename en idiote vampierkomedie, met de nodige woordgrappen en regelmatig bijtende, droge humor. De "duistere" openingsscène zette meteen de toon. George Hamilton speelde een glansrol als de aristocratische, zwaar verliefde, hilarische, bijna "campy" Dracula.