The UFO Incident (1975)

Alternatieve titel: Interrupted Journey

Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Richard A. Colla
met James Earl Jones, Estelle Parsons en Barnard Hughes

Barney en Betty Hill zijn een heel gewoon stel dat onverwachts betrokken raakt bij een reeks gebeurtenissen, die zweven tussen werkelijkheid en fantasie. Na het uitvoeren van hypnose staat het beeld van een buitenaardse ontmoeting hen steeds duidelijker voor ogen.

avatar van brucecampbell
Zéér degelijke TV-film!

avatar van clubsport
Ik vond hem nogal saai en langdradig , het is allemaal wel degelijk gedaan maar toch kon het me onvoldoende boeien .
Ook de ontvoering zelf is nogal zwak zonder sfeer uitgevoerd , van 1 van de aliens is ook duidelijk te zien dat het een masker is .
Veel gepraat verder bij de psychiater onder hypnose en James earl jones doet het zeker wel goed .
Eigenlijk is het 1 grote therapie sessie en dat weas me te eenzijdig .