All She Wants for Christmas (2006)

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door Ron Oliver
met Monica Keena, Tobias Mehler en Steve Bacic

Er is geen stad ter wereld met meer kerstgedachte dan het plaatsje Forest City in Amerika. Het kloppende hart van het stadje is namelijk de fabriek waar de mooiste en meest bijzondere kerstproducten gemaakt worden. Noelle werkt in deze kerstfabriek, maar droomt eigenlijk van een baan in de financiële wereld van New York. Een knappe, mysterieuze man gooit echter roet in het eten en tijdens haar laatste kerstfeest in Forest City staat Noelle voor haar allergrootste uitdaging; zal het haar lukken om de kerst-fabriek te redden? En weet ze de bewoners van Forest City er aan te herinneren wat Kerstmis echt betekent?

Echt een saaie langdraaierige film met weinig humor over een mogelijke sluiting van kerstartikelen fabriek, het enigste wat met kerst te maken heeft is dat je zo nu dan een versiert huis komt te zien. Dit verpest pas echt je kerst.

avatar van wal
wal
Deze film was niet om aan te zien. Echt helaas weer een miskoop van de hoogste orde. En dat had alles te maken met het slechte acteerwerk. Al was het verhaal op zich ook niet om over naar huis te schrijven, dus met betere acteurs had de film bij mij wellicht ook geen voldoende gehaald, vrees ik.
Ik moet niet teveel van dit soort films zien, want ik zou zowat daardoor een hekel aan kerstfilms krijgen...

De goedkoopheid straalde er vanaf, belabberd acteerwerk, en na 10 minuten was al duidelijk hoe het hele verdere verloop van het verhaal zou zijn. Alleen voor de kerstversieringen zal ik hem dan nog 1 ster geven, maar eigenlijk is dat al te hoog.

Een hele tijd geleden gezien met de klas. In het begin wilde iedereen nog wel opletten maar daarna na ongeveer 10 minuutjes wilde niemand meer kijken maar de leraar stond erop dat we hem zouden kijken. Deze film is ronduit bagger en net zo voorspelbaar als barcelona tegen fc knudde. Kgeef het 0.5 * omdat er niks goeds aan deze film is.

avatar van Norma
Deze film scoort beslist heel hoog op de ranglijst van vreselijkste kerstfilms ever.
Bij een stadje met de naam Forest City, dat leeft met de kerstgedachte, moet je blijkbaar niet denken aan een pittoresk dorpje waar iedereen voor elkaar klaar staat,maar aan een sfeer-en sneeuwloos stadje waar een kerstartikelenfabriek staat. Je vraagt je echt af wat voor idioot het verzint dat een benoeming tot directeur van een bedrijf "het mooiste kerstkado ooit" kan zijn. Om maar te zwijgen over degene die vervolgens "hartverwarmend verhaal" op de dvdcover heeft laten zetten.

avatar van hel1
Ik zat nog even te twijfelen om hem vanavond te kijken op tv maar ik weet nu zeker dat ik hem over ga slaan. haha echt geweldig om die reacties te lezen.

avatar van Decec
Oei? slechte beoordeling, ik heb wel opgenomen...

Wat een prachtige nepsneeuw op het eind, hoewel dat niet eens zo storend was na het compleet uitkijken van deze film.

avatar van Decec
Tjonge, wat een saaie kerstfilm....
Slechte acteerwerk.....
Nepsneeuw? Niet goed gezien...
Geen goede kus, doet alsof...
Geen aanrader!

avatar van brabusRUS
Op IMDb zijn ze iets milder wat betreft de reviews. Toch wel een beetje benieuwd.

avatar van margo1
Wat jammer van nijn avond, Een zeldzaam slechte film. Slecht geacteerd, belabberd verhaal en saai! Zoals hierboven al opgemerkt: met dit soort bagger zou je hekel krijgen aan kerstfilms.

Ik zag toevallig net de laatste 5 minuten voorbij komen. Eigenlijk tekort om een oordeel te vellen natuurlijk, maar puur en alleen die nepsneeuw op het einde zou al 0.5* verdienden. Wat ongelofelijk slecht.

avatar van Phantasm
Leuk om een keer gezien te hebben.