• 8.298.424 stemmen

Genre: Actie

Oorsprong: India

Geregisseerd door: Vikram Bhatt

Met onder meer: Arjun Rampal en Mithun Chakraborty

IMDb beoordeling: 4,4 (726)

Oorspronkelijke taal: Hindi

Plot Elaan

De internationale terrorist Baba Sikander, vraagt losgeld aan Kantilal Shah. Karan Shah, de zoon van Kantilal, adviseert zijn vader om het losgeld niet te betalen. Vijf dagen later, één dag na zijn verjaardag, wordt Kantilal vermoord. Karan is vast besloten om zijn vader te wreken en stelt een team samen van vijf personen, met als missie: Baba Sikander voorgoed achter slot en grendel krijgen.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Tjonge jonge wat is me dit toch een klotefilm van de bovenste plank. Het intro alleen al. En dan maar zeggen dat ze in India het grootse filmindustrie hebben. Nou dat zouden ze met dit wanproduct niet eens kunnen laten zien. Er word zo allemachtig slecht in geacteerd, actiescenes zijn helemaal waardeloos met hele slechte wapengeluiden en het muziek is ook gewoon zwaar irritant, vooral die domme musicals. Ook kan ik me echt niet begrijpen dat deze film uit 2005 komt. Het oogt zo erg als een jaren 60 B-film.

Tis ook maar goed dat ik hem alleen op youtube heb bekeken. Anders was het heel erg zonde van mijn geld geweest. Op youtube was het ook al 2 en een half uur kapot vervelen waardoor ik hem meermaals heb doorgespoelt en zelfs toen heb ik al 2 dagen over de film gedaan.

Maar dit moet je vermijden als de pest. 0,5*

avatar van tn2543

tn2543

De sfeer van de film vond ik niet slecht. Alleen vond ik de karakters allemaal erg los van elkaar staan. Weinig samenhang om het zo maar te zeggen. Dit is zeker niet de beste bollywood film.

avatar van Bollywood

Bollywood

sinterklaas schreef:

Maar dit moet je vermijden als de pest. 0,5*

Als je hum Tum aur ghost gaat kijken gaa je denk in slaap vallen ?!