• 8.352.706 stemmen

Alternatieve titel: The Third Circle

Oorsprong: Australië

Geregisseerd door: Murray Fahey

Met onder meer: Joshua Leonard, Belinda McClory en Lauren Hewett

IMDb beoordeling: 3,6 (901)

Plot Cubbyhouse

Lynn Graham heeft net een echtscheiding achter de rug. Ze verhuist samen met haar 3 kinderen naar Australië waar ze de mogelijkheid krijgt een oud huis te kopen in dezelfde straat als haar zuster. De erg lage prijs van het huis laat al vermoeden dat één en ander niet pluis is. Binnen de kortste keren beginnen haar twee jongste kinderen zich vreemd te gedragen. Alles wijst erop dat ze bezeten zijn van een duistere kracht, die afkomstig is uit het tuinhuis.

avatar van unholylove

unholylove

waarom staat er twee jongste zonen als het een meisje en een jongen zijn????

vreemd......

desalniettemin een beetje standaard film...

toch wel schrikbarend om 3 uur het snachts met de nodige slaap al erbij......

3***

avatar van Infernal_Lady

Infernal_Lady

Niet slecht, maar soms had hij een beetje veel weg van een familiefilm en/of komedie. 2.5.

avatar van Livie

Livie

Wat een verschrikkelijke en achterlijke film.

Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen verzinnen.

avatar van Nieke

Nieke

Ik ga niet lager dan 1*, anders had deze het wel verdiend. Meer is er eigenlijk niet nodig om mee te delen; overbodige film.

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

Inderdaad meer een familiefilm, alhoewel ik niet hou van dat tot levend komend speelgoed lol Da is ook het enige wat ik mij nog van deze film kan herinneren, dat er zo een pop was in dat tuinhuis.

BTW ik heb deze film al lang niet meer in de videotheken zien liggen, jullie nog wel?