Popstar (2005)

Familie / Komedie

geregisseerd door Richard Gabai
met Aaron Carter, Alana Austin en Erin Tanner

De film gaat over de ongelofelijk populaire popster J.D. McQueen (Aaron Carter). Zijn leven als superster bevalt hem prima: geld, roem, meisjes. Maar zijn moeder vindt dat het succes hem naar het hoofd is gestegen. Daarom stuurt ze hem terug naar de middelbare school. Eerst een diploma, daarna mag hij touren.

Leuk verhaal ookal is het een zeer voorspelbare film omdat er al tientallen zo'n films zijn gemaakt, maar toch leuk om te kijken vooral met uw vriendin erbij.

Kiere schreef:

Wat als je dat niet hebt?
Vriend ook goed

Het is een amusant, speels 'teenager'filmpje om eens gezien te hebben waar er inderdaad al enige van bestaan!

Snitsel schreef:
Wat als je dat niet hebt?
Vriend ook goed

ok gay

Mijn vriendin is gek op dit soort films. Wordt er soms wel moe van, alleen verliep dit helemaal vlekkeloos feel good. JD ging ook helemaal niet met een andere chick flirten, alleen dat wijf had capsones.
Ach was wel leuk om te zien, geeft me een heartbreak high gevoel

omg, dit zoog echt. whahahahaha

avatar van horrorfreak23
ik vindt het verhaal op zich goe maar het acteren laat te wensen over vooral aaron carter dan .Hij komt gewoon niet geloofwaardig over .

Nog nooit van Aaron Carter gehoord, maar toen ik het laatste liedje in de film hoorde moest ik meteen aan het geluid van de Backstreet Boys denken. En ja, die Aaron is een broertje van Nick Carter, een bandlid dus. Geen super-prestaties qua acteren, toch ontspannend genoeg om te bekijken. Je weet het einde (dat enigszins open wordt gehouden) en volgt langs welke wegen daar naartoe wordt gewerkt. Helaas, de zijweg van een "femme fatale" die ten gunste van zichzelf de ster in zijn hemd (of nog minder!) zet, wordt slechts aangegeven maar niet ingeslagen.

avatar van kimberlyVD
Ik vind dit eigenlijk wel een toffe film! Ontspannende feel good movie... Doet me denken aan Notting hill maar dan op 'pubers' gericht... Toch wel een 4

avatar van DonOswaldo
Is in het begin met het concert even inkomen, maar daarna verbaasde ik me hoe snel ik in de film meeging. Voldoende uitgewerkt en biedt ook voldoende vermaak. Daarbij een goede keuze om het voornamelijk bij de high-school setting te houden en niet te veel bezig zijn met concerten of een tour.

Cast brengt het ook wel oke, Aaron Carter doet het ook wel leuk in z'n debuutrol, al is z'n stem wat girly. Daarbij is z'n character erg aardig wat het sympathiseren niet al te lastig maakt.

Nergens echt bovengemiddeld, maar dit soort feel-good filmpjes weten hun naam toch altijd weer eer aan te doen voor mij. Daarbij wil de film gelukkig ook niet meer zijn dan het is.

Voldoende.