The Party Never Stops: Diary of a Binge Drinker (2007)

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door David Wu
met Sara Paxton, Nancy Travis en Jameson Parker

Jesse Tanner is een veelbelovende atlete die begint te studeren aan de universiteit. Haar jaargenoten zetten vaak de bloemetjes buiten. Ook Jesse en haar vrienden laten zich helemaal gaan in het studentenleven en belanden in een negatieve spiraal van braspartijen, fuiven en drinken. De toekomst van Jesse komt op de helling te staan.

avatar van xenne
had niet al te veel verwachtingen bij deze film, maar viel eigenlijk nog mee ... al was hij wel super-voorspelbaar en soms beetje over the top, maar casting van de voornaamste personages was wel oké. kan er verder niet veel over zeggen, waarschijnlijk een filmpje dat veel ouders hun kinderen willen laten zien voor ze aan de unief afgezet worden ... 2½

xenne schreef:

oei, ben mijn bericht er vergeten bij te plaatsen, dus hierbij dit hoort eigeniljk bij de reactie hieronder.
Wel ik denk dat je helemaal gelijk hebt dat vele ouders dit aan hun kinderen zouden willen laten zien, maar ik ga in september naar de unief en ben toch wel blij dat ik hem gezien heb, dus blijkbaar niet alleen de ouders, maar de kinderen zelf ook.
Moet wel zeggen dat ik hem niet echt aangrijpend vond, wanneer de vriendin bvb stierf, daar had ik niet echt een slecht gevoel bij ofzo, maar dit kwam waarschijnlijk doordat hij zo voorspelbaar was. Dat ze samen zou zijn met die jongen was al duidelijk vanaf de eerste keer dat hij in beeld kwam. Wel goed geacteerd, een echte Vijf TV film voor diegenen die in België wonen, dat zegt genoeg denk ik

The Scorcher
Een goede film dat een donker beeld schetst in colleges uit Amerika.