Vampire Journals (1997)

Roemenië / Verenigde Staten
Horror

geregisseerd door Ted Nicolaou
met David Gunn, Kirsten Cerre en Starr Andreeff

Een 19e eeuwse vampier jaagt op een zeer machtige vampier. Hij jaagt op deze vampier omdat hij wraak wil voor zijn dode vriendin. Op zijn jacht in Europa zaait hij dood en verderf.

avatar van jedymaster
ik heb ooit mijn tanden gezet in deze film maar mijn gebit bleef hangen en kwam in dat glas terecht wat die jongen in die reclame leeg drinkt.

TVGids
Hmm van de regisseur van St Francisville Experiment. Zal wel heel slecht zijn dan!

avatar van henkula
De muziek was wel aardig, daarvoor een extra puntje, want op zich stelde de film inclusief het akteren weinig voor.

avatar van kimmie131195
jedymaster schreef:

hahaha !! echt waar ??

avatar van Woeke
Ik heb deze film 3 keer gezien op ZONE HORROR en hem de 3e keer opgenomen. Geweldige film, kan niet anders zeggen. Mooie gothic-achtige sfeer. Mooi gefilmd, mooie muziek. Ik kan hem nergens vinden en ik wil hem graag kopen.

avatar van Mac Hammer Fan
De soundtrack viel best mee, maar het verhaal vond ik maar matig.
Hij is uit op DVD in de States. en momenteel heel goedkoop.
Vampire Journals DVD planetaxel.com

avatar van Richard_Voorhees
Eigenlijk zijn de tussenstukken met William Shatner en zijn "Full Moon Fright Night" het meest memorabele aan deze hele film. De humor moet je liggen, maar ik kon het zeker waarderen.
Verder heeft deze Full Moon vampier flick niet enorm veel te bieden.
David Gunn speelt een getergde vampier die zijn lot niet heeft kunnen accepteren. Daarom jaagt hij op de man die hij als verantwoordelijk ziet voor zijn lot. De graaf Dracula van dit verhaal, alleen deze heet "Ash" (gespeeld door Jonathan Morris). Daarnaast is er nog een subplot met een jongedame waar Ash zijn ogen op heeft laten vallen, iets waar zijn andere dienaressen niet enorm gelukkig mee zijn.
Dat zijn in de grootste lijnen de zaken die spelen in deze film. De looks van David Gunn en Jonathan Morris zien er nog wel goed uit, maar het acteerwerk is niet altijd even sterk. Verder vloeit er helaas ook maar weinig bloed en valt er mede daardoor niet altijd zoveel te zien.
Niet alle dialogen zijn interessant genoeg om de aandacht erbij te houden.
Ik heb al eens slechtere films uit de Full Moon stal gezien, maar deze hoort zeker niet bij een van de beste.