The Ten Commandments (2007)

Alternatieve titel: De Tien Geboden

Animatie / Familie

geregisseerd door Bill Boyce en John Stronach
met de stemmen van Ben Kingsley, Christian Slater en Alfred Molina

We krijgen het levensverhaal van Mozes te zien in de tijd dat de Joden de slaven van de Egyptenaren waren. We zien hoe hij opgroeit als geadopteerde zoon van de Farao tot aan de bevrijder van zijn volk.

Ik lag plat van het lachen bij het zien van de trailer. Lijkt een slappe remake van het geniale The Prince Of Egypt.
Zulke slechte computer animatie heb je sinds de jaren '80 niet gezien! Low budget crap waar mensen zoals Ben Kingsley en Alfred Molina hun talent mee verspillen.

avatar van The One Ring
Angrod_Pallanén schreef:

Lijkt me eerder een animatieremake van deze film, die op zichzelf al weer een remake is van deze film (van dezelfde regisseur), wat dan uiteraard weer een verfilming was van een zeer bekend Bijbelverhaal. Zo origineel was The Prince of Egypt op zichzelf ook al niet dus.

veron35
1.5 op imdb... Niet echt veel belovends.

garlic senior
Whahahaha! Die trailer! Ziet er niet uit... Lijkt wel een in-game engine van een verouderd computerspel.

Angrod_Pallanén schreef:
Daar sluit ik mij bij aan

avatar van markie1978
Zeer leuke animatie film over het verhaal van de Ten Commandments. Erg knap gedaan, het lijkt net echt.