• 8.259.491 stemmen

The Ten Commandments (2007)

Animatie / Familie | 88 minuten

Genre: Animatie / Familie

Alternatieve titel: De Tien Geboden

Geregisseerd door: Bill Boyce en John Stronach

Met onder meer: Ben Kingsley, Christian Slater en Alfred Molina

Plot The Ten Commandments

"An ordinary man. An extraordinary calling."

We krijgen het levensverhaal van Mozes te zien in de tijd dat de Joden de slaven van de Egyptenaren waren. We zien hoe hij opgroeit als geadopteerde zoon van de Farao tot aan de bevrijder van zijn volk.

image

Ramses (stemrol)

Narrator (stemrol)

God (stemrol)

Moses (stemrol)

avatar van Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

Ik lag plat van het lachen bij het zien van de trailer. Lijkt een slappe remake van het geniale The Prince Of Egypt.

Zulke slechte computer animatie heb je sinds de jaren '80 niet gezien! Low budget crap waar mensen zoals Ben Kingsley en Alfred Molina hun talent mee verspillen.

avatar van The One Ring

The One Ring

Angrod_Pallanén schreef:

Lijkt me eerder een animatieremake van deze film, die op zichzelf al weer een remake is van deze film (van dezelfde regisseur), wat dan uiteraard weer een verfilming was van een zeer bekend Bijbelverhaal. Zo origineel was The Prince of Egypt op zichzelf ook al niet dus.

avatar van veron35

veron35

1.5 op imdb... Niet echt veel belovends.

avatar van garlic senior

garlic senior

Whahahaha! Die trailer! Ziet er niet uit... Lijkt wel een in-game engine van een verouderd computerspel.

avatar van HorrorFilms4Life

HorrorFilms4Life

Angrod_Pallanén schreef:

Daar sluit ik mij bij aan

avatar van markie1978

markie1978

Zeer leuke animatie film over het verhaal van de Ten Commandments. Erg knap gedaan, het lijkt net echt.