Vampire Bats (2005)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Eric Bross
met Lucy Lawless, Dylan Neal en Liam Waite

Een entomoloog (Lucy Lawless) zocht een simpeler leven. Ze verhuisde met haar man en twee kinderen naar Louisiana in de hoop dat ze wat rust zou krijgen. Nu werkt ze aan de universiteit als docente. Er wordt een lichaam gevonden van een student van wie het lichaam volledig onder het bloed zit. Ze ontdekt dat de moordenaars bloedzuigende vleermuizen zijn.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Best wel een leuke horrorfilm. Niet echt speciaal, maar nog wel genietbaar. Een beetje in de stijl van gelijkaardige dierenthrillers als Killer Bees, Alligator en Boa. Qua verhaal heeft het script nogal plotholen en soms verschrikkelijke dialogen. Maar kom, dat weet je bij dit genre. Ik heb gekregen wat ik verwachtte en dat viel best nog mee.

avatar van Kr!kke
Film Pegasus schreef:
Best wel een leuke horrorfilm. Niet echt speciaal, maar nog wel genietbaar. Ik heb gekregen wat ik verwachtte en dat viel best nog mee.

Inderdaad, viel reuzegoed mee. Ik heb al horrorfilms gezien met dieren (zoals bv Alligator waarvan je sprak) die een heel pak minder waren.

avatar van DonOswaldo
hmm lucy lawless.. is deze ergens (NL) te koop?

Leuke film, een diepgaand scenario moet je echter niet verwachten.
Ik heb wel al slechtere filmen gezien in dit genre dus deze kan er nog net mee door.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Het is echt zo'n film met enge beesten, meer niet. Maar als je dat graag ziet, is dat niet zo slecht. Er zijn zo wel meer films met bijen, spinnen, krokodillen, slangen, wolven, honden, katten en zoals hier vleermuizen. Een topper is het niet, maar er zijn zeker slechtere films.