Bank Shot (1974)

geregisseerd door Gower Champion
met George C. Scott, Joanna Cassidy en Sorrell Booke

Omdat er een nieuw bankgebouw wordt gebouwd, zit de bank tijdelijk in een woonwagen. Zo'n woonwagen is een makkelijk doelwit voor overvallen, dus besluit Walter Upjohn Ballentine om niet alleen de bank te beroven, maar de hele woonwagen!

Wel aardig zij het een tikje flauw af en toe. Gellukig speelt George.c.scott erin. Wat een goede acteur die toch te weinig goede rollen in goede films (patton,the Hospital.Hardcore,The Huster)
heeft gespeelt in deze vond ik hem wel aardig. Alleen als je hem in zijn echte toppers ziet dan besef je ook hoe jammer het is dat hij te veel van dit soort films heeft gemaakt.

avatar van wendyvortex
Een bank in een stacaravan en dan een overval waarbij de hele bank geroofd wordt!!! ... klinkt als een fantastisch idee voor een seventies-film, jammer dan het dan helemaal verprutst wordt door een soort van humor die in 1974 al oudbakken was.