Absence of the Good (1999)

Thriller

geregisseerd door John Flynn
met Stephen Baldwin, Tyne Daly en Elizabeth Barondes

Om het verlies van zijn doodgeschoten zoon te verwerken stort detective Caleb Barnes zich op een schijnbaar onoplosbare seriemoordzaak. Na langdurig onderzoek blijkt dat de moordenaar bij de huizen langs gaat waar hij vroeger zelf is opgegroeid en de huidige bewoners op een gruwelijke manier vermoordt.

Toch wel een fikse tegenvaller als je Manhunter verwacht en ze zenden dit filmpje ineens uit. Toch maar afgekeken maar echt onder de indruk was ik niet. Voorspelbaar verhaal dat eigenlijk nooit spannend wil worden en een ook nog eens een bespottelijke climax heeft.

AddictedToMovies
Inderdaad, ik was net zo benieuwd naar Manhunter. Ik heb deze film maar niet afgekeken.