Ella (1973)

1 stem

Spanje

geregisseerd door Tulio Demicheli
met Glen Lee, Patty Shepard en Mariano Vidal Molina

Een jonge, rijke autocoureur verliest in een ongeval zijn beste vriend en wordt naar de kliniek gebracht met ernstige verwondingen. Wanneer hij het ziekenhuis verlaat wordt hij door een aantrekkelijke dame uitgenodigd om in haar auto te stappen. Hij is helemaal weg van haar en het wordt voor hem een obsessie om het leven van deze vrouw te onderzoeken. Hij ontdekt dat zij en een andere man het plan opgevat hebben om hem al zijn geld te ontfutselen. De jongeman is echter zodanig verliefd dat het voor hem onmogelijk is zich van de mysterieuze dame los te maken.