The Comebacks (2007)

Alternatieve titel: Sports Movie

Komedie / Sport

geregisseerd door Tom Brady
met David Koechner, Eric Christian Olsen en Matthew Lawrence

Coach Fields (David Koechner) is werkelijk de allerslechtste footballcoach die je je kunt voorstellen. Samen met zijn gezin verhuist hij naar Plainfolk, Texas om een nieuwe start te maken. Maar als hij dan een nieuw team opzet en helemaal opnieuw wil beginnen, ontdekt hij dat hij een team heeft met alleen maar losers en idioten. Maar hoewel Fields er een hard hoofd in heeft dat zijn jongens ooit fatsoenlijk football leren spelen, besluit hij zich toch voor zijn team in te blijven zetten.

Wat een slechte film zeg,niet om aan te zien.
Ik raad hem dan ook niemand aan

avatar van JellevOosterhout
daar ben ik het mee eens gewoon een film goed voor de afvalbak!

Vond hem best grappig maar flauw maar geschikt voor de zondag wanneer je niks beters te doen hebt...

avatar van Aapje81
Ik vond deze ietsje beter dan rotzooifilms zoals Epic movie en Disaster Movie

In het begin was ik voor deze film in de stemming en kon ik om de droge toon best lachen maar het probleem met dit soort films is dat als de eerste twintig minuten voorbij zijn het leuke er wel af is. Alles heb je dan al eens gezien en is het niets meer dan herhaling van zetten.

Tegen het einde lukte het me nog nauwelijks om mijn ogen open te houden. Maar omdat de film redelijk rustig was en ik toch heel af en toe heb kunnen lachen geef ik niet de allerlaagste score.

avatar van jjwebaline
Tegenvaller

avatar van PascaL
2 sterren voor Carl Weathers..

avatar van Justinw
Erg flauw.

Past in het straatje Meet The Spartans en de ......Movie's.
Van de duizenden pogingen slagen er maar een paar grappen. En op een gegeven moment begin je te irriteren aan de film. Friday Night Lights werd er even bijgehaald. Ook alle cliché's, maar wel met een knipoog. Maar na een tijdje heb je het wel gezien. Erg slechte en onnodige productie, waar je wel erg melig moet zijn om dit goed te vinden.

Jezus erg melig en flauw en 80% van de humor bestaat uit flauwe seks humor. Een 0.5 punt voor David Koechner die heel soms grappig was een 0.5 punt voor Melora Hardin (o.a. van The Office) die er wel appetijtelijk uitzag en 0.5 voor de rest (wat overigens niet veel soeps was).

Ik denk dat deze film wel kandidaat is voor de Flop 100.

Gisteren gezien op film1, en dit is echt een hele flauwe film. Toch kon ik me er wel goed mee vermaken en daarom gewoon 3 *

avatar van david bohm
Flauwe film met slechte grappen. Vind het eerlijk gezegd triest dat ik de tijd heb genomen om dit prulwerk te bekijken.
Omdat een paar grappen wel aardig zijn, zoals de 'Die sad' speech van de coach over het doodzieke jongetje, geef ik m een volle ster.

avatar van boozebelly
Tsja...ik moest er gisteren ook aan geloven
Het kan werkelijk niet veel flauwer dan dit stuk prullaria. Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat sommige scenes (op één hand te tellen) nog wel geinig waren, zoals die cheerleader die op de tribune werd gesmeten. Daarom toch 1,0*, maar verder absolute tijdverspilling.

The comeback van de 93 jarige Rocky Balboa (met rollator) was overigens wel geweldig

avatar van DDT
DDT
flauwe film maar af en toe wel komisch op zen eigen manier

avatar van Noodless
Helaas zonde van mijn tijd. Wat een prulfilm !

De film bezit wel heel veel flauwe grappen waarbij enkele ervan dan wel nog te smaken valt.
Maar het is vaak heel triestig qua humor. Eéntje voor de flop top 100 ! 1/10

Beste. Film. Ooit.

Zodra de film begint wordt je al op het verkeerde been gezet, omdat er een totaal ander beeld wordt gevormd dan er uiteindelijk onstaat.

Hierna volgt een reeks van grappen die zo goed zijn waar en caberatier á la hans teeuwen, robin williams of zelfs Jochem Meijer U tegen zegt. de grappen zijn met zo veel zorg in de film gestopt, dat het lijkt alsof het helemaal geen grappen zijn, geweldig.

De acteurs verdienen een oscar voor hun uitstekende acteerprestaties, ze hebben een film van meer dan 90 minuten kunnen maken zonder in lachen uit te barsten, wat een beloning meer dan waard is.

Over het verhaal zal ik niks vertellen, maar het is zo meeslepend dat je als je de film afgekeken hebt, je echt niet meer weet wat je met je leven moet doen, je wil in de wereld van The Coach blijven tot het bittere einde.

Ik begrijp echt NIET waarom mensen deze film zo laag beoordelen... Hebben jullie allemaal geen gevoel voor humor ofzo?

avatar van Gang_Star
Het enige wat me kon bekoren in deze film, was het american football. Daarom heen is er een vreselijke niet grappige, met weinig geslaagde grappen komedie gemaakt. Acteurs zijn werkelijkwaar vreselijk, waarbij één van de meest vreselijke personages overduidelijk coach fields was. Een film die een 2e keer kijken nooit waard kan en mag zijn en dus is het de hoogste tijd om hem gauw te vergeten.