Prisoners of the Sun (2013)

Verenigde Staten / Duitsland
Actie / Avontuur

geregisseerd door Roger Christian
met John Rhys-Davies, David Charvet en Carmen Chaplin

De Amerikaanse archeologie-student Doug Adler (David Charvet) gaat op een gevaarlijke expeditie naar het tijdloze zand van Egypte. Daar krijgt de groep te maken met vreemde monsters en ontsnappen ze aan de dood door verschillende vallen te ontwijken. De expeditie stuit op een geheim ouder dan de tijd en gevaarlijker dan ze voor mogelijk konden houden. De 'Sleepers' zijn wakker, de goden opgestaan. De aftelling naar het einde van de wereld is begonnen.

avatar van jeroenkw
Een film van één van de slechtste regisseurs ooit. Ben benieuwd

avatar van eltorro
Misschien weet hij de camera dit keer wel recht te houden.
Maar ik zag net wel dat de film een aardig hoog budget heeft, dus misschien word het nog wat.

avatar van Seifer
En John Rhys-Davies speelt er in, een acteur met een aardig grote staat van dienst.

avatar van dope
Co-productie: Uwe Boll

Echt een hele slechte film. De acteurs waren slecht, een slecht verhaal, slechte special effects. Het einde sloeg ook nergens op, met heel veel foutjes overigens.

avatar van Roegge
Nou Ik heb me prima vermaakt met deze film, een mix van Indiana Jones en de Mummy.
Het jammere was alleen dat hij als het net een beetje spannend begint te worden snel afgelopen is.

avatar van lars-pixar
Het eerste half uur stelt niet veel voor, als kijker moet je je daar door heen zien te krijgen.
Na het half uur kijkt het lekker weg en komt het avonturen goed opgang.
Ondanks alle voorspelbare (Indiana Jones) truccases was het nog best vermakelijk.
De gedachten dat Uwe Boll aanwezig was, maakte het natuurlijk een stuk positiever.........
tenminste voor de Boll fans onder ons.

What the f*k? Ik zie een film, met wat gedoe in een piramide en opeens verschijnt de aftiteling ? Je verwacht dit als aanloop, naar een vervolgspektakel. Of moeten we op 2 wachten? Wat een desillusie !

avatar van Smugmarty
Roger Christian
Geboren:
1944, Londen (Verenigd Koninkrijk)

Er staan 12 films van deze regisseur op MovieMeter. Er is in totaal 944 keer op deze films gestemd, met een gemiddelde van 1,84 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 1,03.

Ik sla hem over

avatar van schumacher
Wat een slechte film, slecht geacteerd, saai, kon me langs geen kanten boeien, slecht gefilmd enz...
Bah zeg, pure tijdverspilling dus. Vanaf de 40ste minuut is het lichtjes beter dat wel.
Dit is een matige B-film voor mij. Laat die maar opzij liggen en zoek u een andere en hopelijk beter film dan deze.

avatar van Vitruvian
Ik heb me eigenlijk best vermaakt met deze film. Niet dat het een goede film is ofzo. Maar leuk om te zien op een doordeweekse dag .

Trouwens grappig dat de film al is geproduceerd in 2007 maar nu pas is te zien...