The Cradle (2007)

Canada
Thriller

geregisseerd door Tim Brown
met Lukas Haas, Emily Hampshire en Amanda Smith

Wanneer Frank en Julie met hun zoontje Sam naar een afgelegen stadje verhuizen worden zowel Julie als Sam ziek. Gedreven door verschrikkelijke nachtmerries gaat Frank een lokale vroedvrouw vragen op Sam te passen terwijl hij wanhopig op zoek gaat naar een middel om de vloek te stoppen die zijn familie teistert.

Waardeloze film. Het komt maar niet op gang. Totaal geen enkele vorm van spanning in deze film te bekennen. 0,5 is eigenlijk nog te hoog gewaardeerd voor deze film.

Snitz129
De film is in het eerste uur wel erg traag, later komt erg toch nog wel wat spanning in. Zeker geen topper.2.5*.

Ik heb het eerste uur niet gered. Kan en mag dus niet de gehele film beoordelen. Ik zet alleen niet gauw een film af.

dus ik kan hem beter maar niet gaan kijken deze film.

Raffael77
De film is iets te langdradig maar je moet hem wel afkijken wil je weten hoe het in elkaar steekt. Voor een zondagmiddag wel te doen.

avatar van espe
resensie schreef:
Das jammer, de tweede helft was best het kijken waard. Vooral het plot was verassend, helaas niet orgineel maar toch..

Eduard37
Afgezet.

Pfffffffff, wat traag.

Geen beoordeling dus.

avatar van zozo1000
Met 4 man sterk naar deze film gekeken
Ik kan zeggen dat we het allemaal eens zijn geworden
Er zijn b films en er zijn Z films , dit is er zo één.
Een film met een cast van 3 man en een baby.
Verspilde moeite om te kijken, het zou verboden moeten worden
om dergelijke rotzooi uit te brengen.

Goed eerste uur wat verpest wordt door het verder onzinnige plot.

Ja wat moet ik er van zeggen krijgt van mij 1.5 ster vanwege de mooie natuur beelden en dat zegt voldoende lijkt mij.

avatar van finaldestiny
onwijs slechte film, er gebeurt echt helemaal niks in deze film en als er wel "iets" gebeurt dan stelt het ook helemaal niets voor.
totaal niet boeiend of spannend.

avatar van lindakroes
Slaat echt helemaal nergens op deze film, gewoon zonde van mijn tijd.....
Jammer leek een goede film te zijn, maar helaas!

avatar van DaDonDaDa
klopt het dat van deze film niet eens een trailer bestaat ??? dan moet die wel heeeeel erg slecht zijn hahaha

avatar van Baldur
Er is wel een trailer (link), maar erg slecht is The Cradle zeker. Naast het oninspirerende verhaal gebeurd er ook nog eens geen kloot, is het rommelig, totaal niet spannend en gaat alles ook nog eens traag... Er wordt getracht een mysterieus sfeertje te creëren, maar daar zijn ze ook in gefaald. Ik heb wel eens ergere films gezien, maar meer dan 1* kan ik er niet van maken. De makers hadden er beter een mini-film van kunnen maken van een klein halfuurtje, want een hoop is gewoon overbodig...

avatar van snowqueen
Whaaaaaaaaa ik hou dat echt geen uur vol om te wachten tot de 2e helft spannend wordt. Ik heb mn best gedaan maar ik vind die Film ZO saai! Ik zet niet snel een film af maar deze heeft het dubbel en dwars verdiend.