Triloquist (2008)

Horror / Komedie

geregisseerd door Mark Jones
met Rocky Marquette, Paydin LoPachin en Katie Chonacas

In een oud motel pleegt een moeder zelfmoord voor de ogen van haar zoon en dochter. Dit tweetal moet vervolgens, samen met de enge pop van hun moeder, bij een perverse oom wonen. Als deze dan sterft, gaan ze naar Las Vegas, omdat de dochter, net als haar moeder, buikspreker wil worden. De zoon praat inmiddels niet meer, maar laat de enge pop voor hem praten. Als de jongen uiteindelijk, na een moord op een kind, in een instituut wordt opgesloten, wordt hij eruit gehaald door zijn zus. En samen met de pop, die steeds meer een eigen leven lijkt te krijgen, begint het gestoorde duo met een bizarre roadtrip.

pulp

avatar van jstinissen
wat een slechte film

zoiets slechts heb ik nog nooit gezien, wat een drama...

hij was zó slecht dat ie daardoor weer vermakelijk werd!!

avatar van henkula

En daarom leuk, plus goede muziek.

klopt.. zon slechte film heb ik nog nooit gezien
en heb er al veel gezien'
dat budget hadden ze beter aan weeshuis kunnen geven
voor mij geen punt waard

avatar van equisist
mijn ervaring is dat hoe lager movie meter beoordeelt : hoe beter de film ...ik kan je zo 10 voorbeelden geven ..mensen - vaste clan- die beoordelen beoordelen een film die voor het grote publiek geliefd is zonder te kijken al laag ..daarom reageer ik zelf al niet eens meer daar als kijker..

avatar van koosspoorloos
Dit is echt bagger

wat een waardeloze film is dit zeg

avatar van SSeagal
Kan iemand ook argumenten aandragen a.u.b.? lees alleen maar waardeloos, pulp en bagger hier.

avatar van Lui
Lui (crew)
SSeagal schreef:

bekijk de trailer maar eens

avatar van Miss Sway
De film poster ziet er al belachelijk uit. Het visite kaartje stoot mij eerder af dan dat ik er zin in krijg om 'm te bekijken.

equisist schreef:

Ik stem nooit maar reageer altijd. Ik vind het een stom iets om te zeggen trouwens "hoe lager movie meter beoordeelt : hoe beter de film". Mijn ervaring is dat tussen zwart en wit ook nog een grote zone grijs zit.

avatar van Lui
Lui (crew)
hmm ik vond het toch geen hele slechte film. je kan duidelijk zien dat het een amateurische film is, wat het soms gewoon leuk maakt. slechte acteurs, die gewoon niet goed kunnen spelen. toch vond ik het op sommige punten echt grappig, ik heb me goed vermaakt, daarom toch nog een 2.5

Nou na alle ''positieve'' berichten dacht ik echt, Ja deze moet ik zien!
Maar echt zulke pulp die gewoon te melig is en daarom (vind ik) geweldig leuk. Gewoon verstand op 0 zetten en kijken.
Het is ook van de maker van Leprachaun, dus dan weet je het niveau van de film al.

Pfffffffffffffffffffffffffffffff verdoe je tijd niet dit is echt bagger en de slechtste horor ever echt zonde van mijn avond.

avatar van pampie
prima vermaak maar meer ook niet.

avatar van paul83
Ik dacht aan een slasher, gezien de regiseur, als Rumpelstilskin en de Leprachaun maar dat viel vies tegen.

Verhaal klopt voor geen kant en begreep er al helemaal niks meer van na een uur kijken.

Het is een roadmovie met een idioot uitziende pop die praat. Praten is ook ongeveer waar de hele film om draait.

Film weet geen moment te boeien. Laten liggen dus!

wat is dat???? een dikke nul over gans de lijn. barslecht.

avatar van Baldur
Ik vond wel vermakelijk eigenlijk. Tuurlijk, het verhaal is bagger, maar dat is juist de humor van deze film... én die is soms best goed gevonden.

avatar van AmazingPP
Nu heb ik toch al veel gezien in mijn 40-jarig leven, maar dit is toch wel 1 van de slechtste films die ik ooit aanschouwde. Wat een slechte acteerprestatie's, vooral van de twee hoofdrolspelers. Je gaat je dood ergeren aan dat gevloek en slap gelul over sex van die meid. Zij kan beter in 18+ filmpjes gaan spelen, dan wordt of haar mond volgeduwd of ze hoeft alleen maar te hijgen. Lijkt me een werkelijke verademing. Ook totaal geen humor in te vinden, het is gewoon bar en boos slecht! 0,5 *

avatar van mikey
AmazingPP schreef:
Bedoel je Katie Chonacas?

Natuurlijk is dit geen hoogstandje, maar de film is precies zo als het bedoeld is, ik heb er in elk geval van genoten.