Hillside Cannibals (2006)

Horror

geregisseerd door Leigh Scott
met Vaz Andreas, Heather Conforto en Katayoun Dara

In de woestijn komt een groepje nietsvermoedende tieners een aantal afschuwelijke kannibalen tegen. Deze hongerige kannibalen wonen in de heuvels en zien de jonge tieners als een heerlijke lekkernij. Eén voor één worden de jongeren op gruwelijke wijze omgebracht en verslonden door de monsters. De overgebleven tieners vluchten voor hun leven en doen hun best om niet te eindigen als hoofdgerecht.

waardeloos!!!!!!!!!

avatar van Halcyon
Klinkt als een gruwelijk slechte rip-off van The Hills Have Eyes .

avatar van Boeikens
Het is inderdaad op hetzelfde verhaal gebaseerd dan The Hills Have Eyes maar hier hebben we een film zonder inhoud, slechte acteurs, veel (slechte) gore en eentonige decors.

avatar van psycholamp
Zelfs voor een film van The Asylum is dit wel erg slecht, haha.

avatar van Vascago
De poster is waarschijnlijk mooier dan de film, maar ik ga hem toch eens opsnorren

avatar van Boeikens
Vascago schreef:

Nogthans is een verwittigd man er twee waard.