• 8.605.943 stemmen

Met onder meer: Sarah Lieving

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Hitchhiker

Vier jonge dames rijden door de verlaten landschappen van Las Vegas. Maar hun gezellige reis verandert plotseling als ze besluiten om een knappe en op het eerste gezicht erg vriendelijke lifter mee te nemen. Als hun auto vervolgens pech krijgt en de vier dames en de lifter in een oud motel moeten blijven, ontdekken ze dat die vriendelijke lifter eigenlijk een vrouwen-hatende, psychopathische moordenaar is.

image

avatar van FilmFreakDimi

FilmFreakDimi

Ik ga hem zo eens bekijken

avatar van FilmFreakDimi

FilmFreakDimi

Weer zo´n klassiekertje op het gebied van lifter-killingfilm. Dit keer speelt het zich niet in de auto af wat gebruikelijk is maar in een motel dat verbaaste me wel. maar voor de rest is deze film niet geslaagd. De acteurs waren zo slecht en het werk dat ze verichten nog erger. Verder zat er de actie ook niet echt erin.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Begon aardig, maar na een half uur kwam het op mij over alsof Leigh Scott en zijn team al hun kruid hadden verschoten en er een soort Kammerspiel ontstond met een rare moordenaar en meisjes die wel / niet vastgetapet zitten. En werd het veel meer van hetzelfde. Af en toe is er echt wel iets van sfeer te ontdekken en sommige meisjes spelen best aardig, maar het is nog te weinig. De versie die ik zag had een beroerde geluidsmix waardoor de dialogen soms onverstaanbaar waren.