The Magic of Marciano (2000)

Verenigde Staten / Frankrijk

geregisseerd door Tony Barbieri
met Cody Morgan, Robert Forster en Nastassja Kinski

De tien jaar oude James heeft een nogal vreemde band met zijn zwakbegaafde moeder Katie. Vooral als Katie ineens omslaat en ze psychotisch gedrag begint te vertonen, heeft de kleine James het zwaar. Dan ontmoet hij Henry, een man die vroeger psychiater is geweest en nu met pensioen is. Henry en James worden goede vrienden en Henry besluit om James te helpen in deze moeilijke periode.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Een vrij onbekende maar zeker geen slechte film.
Ben deze film gaan kijken zonder al teveel verwachtingen.
Maar de film kon me toch behoorlijk raken en kon in zijn verhaal lijn mee leven.
Goed geacteerd zeker geen b film en een aanrader voor mensen die graag een drama filmpje mee pakken!.
4 Sterren wel verdiend!.