• 8.262.136 stemmen

Genre: Horror

Alternatieve titel: Secrets of the Death Room

Geregisseerd door: Jacques Lacerte

Met onder meer: Mary Charlotte Wilcox, Lyle Waggoner en Christopher Stone

IMDb beoordeling: 5,6 (569)

Plot Love Me Deadly

"A Hunger from Beyond the Grave!"

Een sekte van duivelsaanbidders en necrofielen verhuist naar Los Angeles en bouwt er een begrafenisonderneming. Het wordt zo de meest onnatuurlijke basisplaats voor een vereniging tussen de levenden en de doden. De achttienjarige Lindsay bezoekt er elke avond haar vader, wiens lijk nog niet is opgebaard.

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Dit lijkt me ook wel iets bizar!

avatar van Vascago

Vascago

LOL @ duivelsaanbieders en necrofielen. Mooie combinatie

avatar van rodolfo91

rodolfo91

Een zeer excentrieke film.

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Lindsay heeft een klein probleempje met haar relaties, ze is namelijk necrofiel, gelukkig is de plaatselijke begrafenisondernemer dat ook en worden er regelmatig bijeenkomsten georganiseerd.

Indien nodig worden er wat onwillige slachtoffers geregeld.

Film lijkt grotendeels een serieus drama te willen voorstellen, inclusief iets te veel romantische muziek en ballads.

Bizar werkje uit de jaren zeventig.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19568 berichten

Met necrofilie als thema dat zou wel eens een ziek filmpje op kunnen leveren. Dat valt echter lelijk tegen. Uiteindelijk ligt de focus veel meer op de rouwverwerking van Lindsay omwille van haar overleden vader. Dus ja als drama wel redelijk geslaagd al wordt er ook nogal veel gebruik gemaakt van flash backs via montages om de achtergrond en de relatie van de protagoniste met haar vader uit de doeken te doen. Voor een horrorfilm is het allemaal te braafjes.

Volgens mij is de titel van de film een woordspeling.