The Pleasure of His Company (1961)

geregisseerd door George Seaton
met Fred Astaire, Debbie Reynolds en Lilli Palmer

Biddeford "Pogo" Poole, die de lange tijd afwezig is geweest, hoort dat zijn dochter Jessica Poole gaat trouwen. Tegen de zin van zijn ex-vrouw en diens nieuwe man besluit Pogo naar de bruiloft te gaan. Hij doet dit om weer terug in de familie te komen, maar of dat hem lukt?

Dick2008
Zoetsappige film die vanwege Reynolds nog best wel het herkijken waard is, maar er verder niet beter op wordt. Want je zou zeggen met de cast. Lilli Palmer was in 1954 al terug gekeerd naar Duitsland, maar bleef toch ook in o.a. Amerikaanse films spelen. En Astaire kon het dansen niet laten, zoals ook weer te zien is in deze film. En Pogo zal vermoedelijk ook in Duitsland wonen, vanwege het Lufthansa vliegtuig. Verder nog Tab Hunter. Film is te lang voor een "komedie" met een verkeerd gekozen bezetting en gewoon saai. 2.0