These Girls (2005)

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door John Hazlett
met Caroline Dhavernas, David Boreanaz en Amanda Walsh

These Girls gaat over drie meisjes die zomervakantie hebben in hun eigen saaie dorpje in Canada. De jongens van hun eigen leeftijd vinden ze maar niks, dus hebben ze hun zinnen gezet op de oudere en knappe Keith. Keith is alleen al getrouwd en heeft zelfs al een kind. Dit weerhoudt de dames echter niet om stiekem één voor één hem te verleiden.

avatar van morpheus2000
Komedie? Als het humor is dat 3 puberwijffies zich enthousiast laten gaan op een oudere vent, ja dan wel.
Drama? Qua genre valt het wel mee, maar qua film is het op zeker een "Ja".

avatar van WendyS
saaie film zonder inhoud

Flauwe komedie met bitter weinig inhoud.
Hoofdrolspeler David Boreanaz doet het hier ook maar heel pover, duidelijk dat deze film dateert van de periode voor zijn succes in 'Bones'.