Incontri Proibiti (1998)

Alternatieve titels: Forbidden Encounters | Sposami Papà (Incontri Proibiti)

1 stem

Italië
Komedie / Drama

geregisseerd door Alberto Sordi
met Alberto Sordi, Valeria Marini en Franca Faldini

Armando Andreoli, een bekende ingenieur van bijna 80 jaar, wordt benaderd door Federica, een aantrekkelijke jonge verpleegster met een zwak voor oudere mannen. Wanneer hij in Bologna geen hotel vindt om te overnachten, nodigt zij hem uit de nacht in haar flat door te brengen. Hij is erg verrast wanneer ze hem vraagt bij haar in bed te slapen. Waar is ze op uit? Wat wil ze van hem? De volgende morgen komt de verloofde van Federica aan. Hij heeft niet het minste vermoeden van wat er de voorbije nacht juist gebeurd is.