Jewel (2001)

Canada / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Paul Shapiro
met Farrah Fawcett, Patrick Bergin en Cicely Tyson

Mississippi, jaren '40. Jewel Hillard is een gelukkig getrouwde huisvrouw met vier kinderen en een vijfde op komst. Na een moeilijke bevalling blijkt de pasgeboren Brenda het syndroom van Down te hebben. Jewel weigert haar echter in een instelling te plaatsen, waardoor de spanningen in het gezin toenemen.

Mooi ingetogen drama met een uitstekende Fawcett.

avatar van armandeus
De onvoorwaardelijke liefde van een moeder, schitterend verwoord door Farrah Fawcett. Ook een grote pluim voor de vader Patrick Bergin en Cicely Tyson

avatar van nikita_97
Heb de film 2 keer gezien en ga die nog een paar keer zie mooie film sarah fawcett speelde die rol zeer goed