Bleeding Rose (2007)

Horror / Thriller

geregisseerd door Kareem Bland
met Sakeena Nicole, Archie Ekong en Nicholas Vitulli

Ebony Flowers is een jonge vrouw die achtervolgd wordt door een donker verleden. Ze bevindt zich in het midden van een liefdesdriehoek als ze achterna gezeten wordt door een seriemoordenaar, die het gemunt heeft op slachtoffers van wie zij houdt. Al de verdachten in deze zaak zijn haar vrienden, ze kan niemand meer vertrouwen.

Om moe van te worden, dit soort horrorfilms. Verschrikkelijk slecht verhaal, een stel amateurs acteert nog beter dan deze stumpers, het camera werk ziet er niet uit en de moordenaar is gewoon ronduit debiel.
Weg hiermee!

avatar van remlicht89
Heb hem na 2 minuten uit gezet.
Denk dat ik na deze super score hier hem ook maar niet af kijk.
Wat een troep.
Was zelfs die 2 euro nog niet waard die ik ervoor betaald heb.