Living Hell (2007)

Alternatieve titel: Organizm

Horror / Mystery

geregisseerd door Richard Jefferies
met Johnathon Schaech, Erica Leerhsen en Josh Berry

Al zijn hele leven loopt leraar Frank Sears met een litteken dat zijn moeder hem gaf, vlak voordat ze een einde aan haar leven maakte. Maar op een dag ontdekt Frank een geheim project uit de Koude Oorlog, waar een gruwelijk wezen was losgelaten. Dit wezen, wat zich voedt aan licht en energie, blijkt op de één of andere manier verbonden te zijn met de vader van Frank. Frank weet dat hij het monster moet vernietigen en samen met specialist Carrie Freeborn gaat hij op zoek naar een manier om dit voor elkaar te krijgen.

avatar van chevy93
Ruben. K. schreef:
Wahahahahahahahahaaaa!!!!!!!, wat een slechte film!!!

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de mensen met de eerdere geplaatste berichten positieve dingen hadden te melden...en zelf 1 die een 3 heeft gegeven.

Film is kinderachtig slecht, ongeloofwaardig en nep.....

Als ik een nul zou kunnen geven zou ik het in een hartslag doen, kortom mensen bespaar je alstublieft de moeite en kijk bijvoorbeeld Cloverfield nog een keer dan weet je dat je een film kijkt die in de buurt van deze film komt maar gemaakt zoals dit soort films gemaakt zouden moeten worden
Gelukkig geef jij Hancock. Totaal geen ongeloofwaardige, slechte en bovenal neppe film een 5,0*

avatar van 606
mock turtle schreef:

dat meen je niet... !

Wat is er mis mee dame

avatar van DjFrankie
Film is niet onaardig, zit genoeg spanning in. Zijn wel niet de beste acteurs maar voor een B-film zeer behoorlijk in elkaar gedraaid.

Heeft mij iig 1 1/2 uur kunnen boeien.

avatar van _Moonwalker
Ik had net zo goed anderhalf uur naar een muur kunnen staren...Want meer dan dat gebeurde er toch niet.

Dit is gewoon een slecht imitatie van een "film"...

En mensen: Stop met steeds te kijken naar de score van IMDB en je score daarop baseren. Geef gewoon de score die de film verdient.

En deze verdient echt een 0 als het aan mij lag.

erik1677
stompzinnige creature-horrorfilm.
Er zit echt totaal niks geen spanning in deze film.
Deze film is zo saai dat je er van in een coma raakt

Slechtste film ooit. Ik snap t gewoon niet. Hoe dom kan die vent zijn. Hij weet dat er iets gevaarlijks is. Maar de rest weet dit niet en t zit veilig opgesloten. Laat lekker dan....sukkel

mwah niet verkeerd. Alleen jammer dat ze hebben bespaard op de special effects. Voor de rest wel leuk om een keer te zien. Mooie vrouw Erica Leehrsen