Legend of the Bog (2009)

Ierland
Horror / Actie

geregisseerd door Brendan Foley
met Vinnie Jones, Jason Barry en Nora-Jane Noone

Als een landeigenaar in Ierland besluit om wat aan zijn land te gaan doen, wekt hij per ongeluk het lichaam van een man op, die 2000 jaar geleden op gruwelijke wijze om zeep is geholpen. De man komt terug uit de dood en begint vervolgens met het vermoorden van onschuldige mensen. Een archeoloog, een jager en diens hulpjes zetten vervolgens alles op alles om de man weer onder de grond te krijgen.

avatar van 606
vinnie in een horror film dat is wat anders

Ja Vinnie in een horror, da's zeker 's wat anders, ben benieuwd

Nou Vinnie in Midnight Meat Train was in ieder geval zeer leuk...
Dus dit genre kent hij al wel hoor..
Ik ga deze morgen ff bekijken...

avatar van paul83
Wat een trietste bedoeling deze film.

Onbegrijpelijk dat Vinnie Jones zich aan deze onzin heeft weten te binden. Misschien is de regiseur een vriend van hem want zou het anders niet kunnen begrijpen.

De acteerprestaties zijn om te janken. Vinnie Jones heeft er normaal al moeite mee maar dit slaat alles. De rest van de cast is ook van hetzelfde of zelfs slechter niveau.

De belichtingen in de film zijn werkelijk waar briljant! Soms staan de acteurs in een donker bos waarbij er gewoon een groot licht op ze geschenen wordt.

De special effects laten ook behoorlijk de wensen over. Het is overduidelijk een goedkope C-film, maar om dan draadjes te laten zien van een waterpomp is toch wel treurig.

Kortom: behoorlijk slechte film

avatar van paul83
@ redactie: Slim om de poster te vervangen

avatar van hannes64
Ja, vreemde film, niks voor mij.
1 Keer gezien, ik laat me ook altijd overhalen om zulk soort films te zien....daar moet ik `s mee ophouden.
Echt , een slechte film, maar Jones is wel tamelijk in vorm.

Trailer: Bog bodies Movie - Horror Movie- Vinnie Jones - Coming January 2009 - bogbodiesthemovie.com

L0sT_R3B3L
Wat een waardeloze zooi bagger man,ik zou deze echt niet kijken.
Slechtste film van het jaar man echt KUT

avatar van Draconian
Inderdaad een kutfilm. Zulke domme momenten erin. Stok op het gaspendaal, je eigen vastmaken aan het touw en de rest mag jezelf kijken.

paul83 schreef:
Wat een trietste bedoeling deze film.

Kortom: behoorlijk slechte film

Kan hier helemaal niets aan toevoegen en moet Paul83 volledig gelijk geven met zijn commentaar.

Jammer van Nora-Jane Noone die toch een hoop goede keuzes heeft gemaakt in het spelen in films , helaas was dit een draak van een film...

Typische B film ...

avatar van RickZ
Thriller(horror) over mensen verdwaald in bos met veenlijken. Nergens spannend en er is nauwelijks gore. Overslaan!

avatar van 606
Is behoorlijk slecht uitgewerkt en sommige dingen zijn onwerkelijk.
Verhaal is redelijk maar qua uitwerking faalt het.

1,5 ster

avatar van mcdaktari
Onvoorstelbaar dat er in deze tijd nog zulke slechte horror films worden gemaakt, echt heel heel slecht.
deze film zou ik niemand aanraden

avatar van -P-
-P-
606 schreef:
vinnie in een horror film dat is wat anders

Nee hoor, check midnight meat train!

de eerste ooit die ik na 5 min. heb afgezet. Heb hem ondanks de slechte recencies toch gaan kijken vanwege vinnie jones. Maar toch spijt van.

Draconian schreef:

gaspedaal (zonder n), en het is "je zelf" en niet je eigen.....

avatar van barcam
Nog een halve ster voor de landschappen, de rest is het bespreken niet waard. Eerste slechte film met Vinnie Jones.

wat een zielige BOUTfilm is dit zeg echt een b film
dat vinnie hier in speett zeg niet te geloven

krijgt van mij een halve ster

avatar van Sjoerdow
Ik dacht dat dit een grapje was

Schijnbaar leent Vinnie jones zichzelf ook voor kutfilms.

avatar van Filmkonyn
He?? wat??? Film??? heb gewoon 1,5 uur naar Nora-Jane gestaard... is zeker wel te doen

Ik heb hem gisteren toch maar eens bekeken.
Vol goed moed ging ik voor zitten en...........
Wat een aanfluiting is deze film zeg, echt niets is hier goed aan.
Het acteerwerk valt vies tegen, het verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden en die man die uit de dood is teruggekomen is helemaal te triest voor worden, jammer allemaal...
Het enige waarvoor ik punten geef is de mooie (Ierse) omgeving!

avatar van Boeikens
Pfff

Het verhaal rammelt langs alle kanten.
De uitwerking en setup zijn uiterst droevig.
Geen spanning noch sfeer.
Op enkele minuscule momenten na gore vrij.
Het beste van de film was, na eeuwig lang durende 90 min, de aftiteling.

avatar van puppet master
Heb ik na het kijken helemaal achter in de kast gezet zodat mensen die bij mij op bezoek komen en in de dvd kasten gaan neuzen deze niet tegen komen. Stel je voor ze vragen als ze deze dvd mogen lenen...... slecht, slecht en nog eens slecht