Gladiatorerna (1969)

Zweden
Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Peter Watkins
met Arthur Pentelow, Frederick Danner en Hans Bendrik

In de nabije toekomst is het conflict tussen Oost en West zo goed als over. Ze staan niet meer lijnrecht tegenover elkaar en gebruiken geen nucleaire wapens meer. In plaats daarvan zetten ze goed getrainde teams tegenover elkaar om het uit te vechten.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Tot mijn grote verbazing uit in Nederland (Titel: Gladiators: Peace Game). Een tijdje geleden meegenomen.

avatar van xangadix
Voor 62 cent nieuw bij de FRS meegenomen... Eens kijken of het wat is!

avatar van Biosguru
Ik zou hem graag beter vinden, het is Cult, het onderwerp is zijn tijd ver vooruit. Het is wel grappig. Maar de vaart zit er eigenlijk geen moment in. En het blijft bij een idee wat op papier leuk was.