Crazy Love (1987)

Alternatieve titels: L'Amour Est un Chien de l'Enfer | Love Is a Dog from Hell

België

geregisseerd door Dominique Deruddere
met Josse de Pauw, Geert Hunaerts en Michael Pas

De twaalfjarige Harry is een romantische ziel met een naïef beeld over de liefde. Hij beschouwt zijn vader dan ook als een heuse held omdat hij Harry's moeder schaakte om met haar te kunnen trouwen. Gelukkig is er zijn vriend Stan die hem wegwijs maakt in de wereld van meisjes, kussen en seks. Naarmate Harry volwassen wordt, ontdekt hij dat liefde niet altijd rozengeur en maneschijn is zoals in de films.