Hui Guang Zoumingqu (2014)

Alternatieve titel: Exit

Taiwan
Drama / Romantiek

geregisseerd door Hsiang Chienn
met Shiang-chyi Chen, Ming-hsiang Tung en Ming Hwa Bai

Na het verliezen van haar baan als kleermaakster ziet Ling haar toekomst somber in: ze is midden veertig, ze woont in een klein, vervallen appartement in de Taiwanese stad Kaohsiung en ze heeft veel ruzie met haar dochter. Haar bejaarde moeder ligt ziek in het ziekenhuis. Op een van haar vele bezoeken aan de afdeling merkt ze een gewonde man op en begint voor hem te zorgen.