No il Caso È Felicemente Risolto (1973)

Alternatieve titel: No, the Case Is Happily Resolved

Italië
Thriller

geregisseerd door Vittorio Salerno
met Enzo Cerusico, Enrico Maria Salerno en Riccardo Cucciolla

Fabio is een eenvoudige ambtenaar die tijdens het vissen getuige is van een moord. Uit angst rijdt hij weg om aangifte te doen bij de politie, maar omdat hij het gevoel heeft dat hij wordt achtervolgd, wacht hij ermee tot de volgende ochtend. In de tussentijd heeft de moordenaar zelf al aangifte gedaan en Fabio als moordenaar aangewezen. Fabio komt hierdoor in een gerechtelijke mallemolen terecht, waarin niemand hem meer gelooft, behalve één journalist. Samen doen ze er alles aan om de echte moordenaar te vinden.