• 8.301.208 stemmen

Alternatieve titels: A Date with Murder / Murder Dot Com

Oorsprong: Duitsland

Geregisseerd door: Rex Piano

Met onder meer: Alexandra Paul, David Chokachi en Robyn Lively

IMDb beoordeling: 3,5 (521)

Plot Murder.com

"Online dating can be murder."

Stacy en Laura, twee beloftevolle advocates uit South Beach, aanvaarden een prijs op het banket aangeboden door hun firma. Maar aan de dromerij van Stacy komt abrupt een einde wanneer haar gsm begint te rinkelen met het verschrikkelijke nieuws dat de van haar vervreemde zuster Kate gewurgd werd door een onbekende moordenaar. Stacy keert terug naar haar geboorteplaats om de vreselijke moord te onderzoeken. Ze had in jaren niet meer met haar zuster gesproken, sinds hun ouders stierven, en eenmaal aangekomen daar wordt ze herinnerd aan haar mooie jeugd. Ongeduldig en zeflfbewust, samen met de lokale sheriff, vindt Stacy al snel enkele sporen zelf terug, maar zij wordt gechoqueerd als zij alleen op zoek gaat en Kate's online geheim ontdekt op een groezelige en smakeloze datingsite.

avatar van anco12

anco12

hoe kan iemand nou stemmen zonder cometaar

deze film heeft al bijna 5 sterren raar hoor

ik zal nog wel laten weten of het echt waard is

avatar van canton75

canton75

weet niet welke dude deze film bijna 5 sterren geeft ik geef de film 1 ster zwakke film

avatar van dzeaz

dzeaz

T is echt een zwak filmpje ja, maar goed genoeg voor n aardig b-filmpje, Stacy loopt vrij gespierd vind ik, zelf haar zaakjes op te lossen. Al is t niet veel, ik wou em toch afkijken.

avatar van samtari

samtari

Wat is dat toch met die idioten die 5 sterren geven. Zo op het eerste oog lijkt het alsof dit een film is met een mooie score maar als je dan gaat bekijken hoe deze film aan dfie score komt is het door idioten die altijd 5 sterren geven aan elke film. Kan moviemeter niet iets inbouwen dat zulke mensen na 3 keer een 5 ster geven automatisch een ban for life krijgen,

Nu over de film , ik heb hem niet gezien , geef er dus ook geen punt voor en ik ga hem ook niet kijken want hij lijkt me zwak

avatar van Scorpio11

Scorpio11

Gauw vergeten deze draak van een film.

avatar van Dawn93

Dawn93

Heb deze film gezien en eerlijk gezecht vond ik er echt niks aan was alleen maar langdraadig en als je denkt dat er iets spannends gebeurd gebeurt het niet of nauwlijks

slechte film mijn advies is slaa deze maar liever over