Curse of the Zodiac (2007)

Horror / Misdaad

geregisseerd door Ulli Lommel
met Jack Quinn, Cassandra Church en Victoria Ullmann

Eind jaren zestig, begin jaren zeventig werd San Francisco in de greep gehouden door een koelbloedige en mysterieuze seriemoordenaar, die slechts bekend was onder de naam 'The Zodiac'. Hij vermoordde willekeurig en aan de lopende band onschuldige mensen en maakte het de politie en het media moeilijk met zijn onbegrijpelijke raadsels. Diverse instanties raken betrokken bij het sensationele mysterie, maar de moordenaar blijkt iedereen te slim af te zijn.

Wat is dat voor ongein? De vierde Zodiac-film binnen twee jaar...

avatar van fritsy
Deze is BAGGER.

avatar van henkula
Van de maker van 'The Boogeyman', die uit 1980.

Dramatische film, hoewel ik van horror houd miste deze film behalve een goed verhaal een duidelijke rode draad, goede acteurs, goed acteerwerk en originaliteit. Ik denk dat dit een van de slechtste films is die ik ooit heb gezien.

moet mijn voorganger gelijk geven was nog nie een euro waard zonde van de tijd een sterreke

Vind er niets horrors aan!

avatar van seantogood
Zo slecht is deze film..je wordt er meer duizellig van!!!

Je miste bijna alles voor een goede horror/thriller film..

Droge Doel!! heeft die zodiac..

Muziek zat wel Redelijk in elkaar.!!! dat maakt m nog netjes..
kwa Effects te veel van het goede>!!!

wel op een mooie brug gefilmd....

Taalgebruik..is wel hard...dat geeft de film wel een beetje de kick om m, af te kijken..>!!!

Maar toch ..net een film die het niet waard is voor een avondje thuis.!!

2,0* voor de taalgebruik en derest een beetje!!!

Max en Joep
het onderwerp lijkt in de mode.....

avatar van *Nientjah*
Wat een toeval dat er 2 Zodiacfilms rond dezelfde tijd worden uitgebracht, of toch niet?

Max en Joep
er zijn binnen relatief korte tijd sowieso wel 4 of 5 zodiac films uitgebracht dacht ik!

avatar van *Nientjah*
Woow! Ja het lijkt een echte rage te zijn

avatar van Kisje
En ze melken het hele thema weer uit.

Dit doet me denken aan de release van 'the mummy' in 1999. Daarop volgde ook een heel deel van dit soort remakes.

avatar van zjandannybob
laat deze man plz stoppen met films maken, de enige goeie film van hem is brainwaves en deze is oud...

wat een gelul allemaal.......de mensen hier kijken te veel films, alleen om dat hij al 5 keer verfilmt is, is het een flop....nou ik vind hem goed, waargebeurde verhalen zijn super en ook deze weer!!!!

4.0

echt raar op imdb zeggen ze dat hij in de bios komt,maar je kan hem al huren bij de videtheek de ster!!!!!

Ik vond deze film tenenkrommend slecht. 0.5*

veron35
Iig wel een mooie poster.

avatar van blythefangirl
Goede film!
Hij was wat lang maar het verhaal is echt heel goed!!
Ik geef 4 *

avatar van Willy Wartaal
Bedoel je niet toevallig ''Zodiac" met Jake Gyllenhaal, want deze duurt maar 85 min.

avatar van mckiller
weer typisch zo'n slechte Ulli Lommel film

avatar van Corfelius
Met wat interesante camera standpunten kun je een slechte film niet beter maken........Een film waar geen touw aan vast te knopen is... kortom een waardeloos product..........................

ehhhhhhhhhhggggg FUCKFACE ik ben de Zodiacman

avatar van Laura-Mary
Ik weet zeker dat ik nu nachtmerries ga krijgen waarin verpeste kleuren en mislukte cameraposities me zullen achtervolgen. Bovendien zal er iemand constant 'fat fuck' gillen op de achtergrond, zodat ik nooit meer rustige dromen kan krijgen.

God, wat een slechte film!

avatar van quintein
echt een film zonder spanning of in ieder geval enige opbouw of diepgang.
Ik heb deze film na 50 min. uitgezet want ik trok t echt niet meer,heel de tijd fat fuck dit fat fuck dat,irritante amaturistische klote film!

Is dit trouwens een opvolger van 'The curse of Alcatraz'?
In ieder geval vind ik deze even slecht, zo niet slechter, maar dat kan ik niet waar maken met het geven van het aantal punten, omdat 'The curse of Alcatraz ' al het minst aantal punten van mij kreeg, lager kan dus niet.
Dan maak ik mijn mening over 'Curse of the Zodiac' maar met woorden duidelijk.
Erg triest.