Zombie Nation (2004)

Horror

geregisseerd door Ulli Lommel
met Phil Lander, Martina Bottesch en Brandon Dean

Een labiele politieagent met een zwakheid voor het doden van zijn vrouwelijke arrestanten, krijgt te maken met een groep vrouwelijke zombies die uit de dood herrijzen. Zij willen hem op een bloederige manier terug, om zo wraak te kunnen nemen op alles wat hij gedaan heeft.

avatar van otherfool
Ulli Rommel heeft het weer voor elkaar: Zombie Nation is nu de nummer 1 in de IMDB bottom 100! Maw: deze ga ik snel even opsnorren!

avatar van stkolaf
en nu staatie op 4...

avatar van jumpstylemovie
En nu weer op 1.

avatar van firekiddo
Waardeloos. Actuers geplukt van de straat. Alles speelt zich af in éénzelfde loots.
deur openingen van geknipt karton.
politiewagen verstaan ze onder een auto met een discolamp.
Je hoort de hele tijd een irritante bel op de achtergrond.
bah!

de film verpest heel het principe van een zombie.

avatar van Thomasmuscle
Pure rotzooi.

Niet lachwekkend slecht (wat vaker het geval is bij B-horrors), maar gewoon pijnlijk slecht.

De hoofdrolspeler is volgens het verhaal opgegroeid in Alabama, maar heeft een Duits accent. Zoals firekiddo al zegt speelt heel de film zich af in dezelfde loods. En zo gaat de lijst maar door, Het enige wat niet verschrikkelijk is aan deze film is de filmposter, die dan ook totaal niets met deze film te maken heeft...

avatar van galaxydriver32
jammer want de cover ziet er zo veel belovend uit

avatar van galaxydriver32
dat deze niet in de flop 100 staat