Crash of Moons (1954)

Alternatieve titels: Rocky Jones, Space Ranger: Crash of the Moons | Crash of the Moons

Sciencefiction

geregisseerd door Hollingsworth Morse
met Richard Crane, Scotty Beckett en Sally Mansfield

Twee in afwijkende banen om elkaar heen draaiende manen dreigen op elkaar te botsen, wat desastreus zou zijn voor de bevolking ervan. Rocky Jones, Space Ranger, wordt door de United Worlds ingeschakeld om alle mensen te redden, maar stuit daarbij op tegenstand van een boosaardige koningin van een van de manen.

avatar van Vinokourov
Mwaah, voor een kinderfilm is dit ook niet leuk en wordt het naar het einde toe vervelend.

Hele vroege tv-film.

avatar van otherfool
De sullige opvolger Manhunt in Space is een meesterwerk vergeleken met dit prulletje. Vervelende karakters (Winky wint het in de irritatiestrijd net aan van Bobby), beroerde dialogen, waardeloze sets en een compleet gebrek aan actie en vaart nekken dit hopeloze prutswerkje.

0,5*.