Gracie (2007)

geregisseerd door Davis Guggenheim
met Carly Schroeder, Dermot Mulroney en Elisabeth Shue

Gracie Bowen groeit op in de jaren 70 en houdt van voetbal. Ze is een echte tomboy en heeft ook geen probleem met een grote mond op te zetten als het moet. Ze wil bewijzen dat meisjes ook kunnen voetballen en probeert dit door de jongens uit te dagen voor een wedstrijd.

avatar van stan
Lijkt me wel grappig.
Carly is ook wat ouder dus misschien is ze dat irritante melinda kind uit Lizzie Mcguire vergroeid

Trailer voorspelt niet veel goeds, maar ben wel benieuwd naar Schroeder. Eens zien in hoeverre ze gegroeid is (buiten haar lengte) na Mean Creak...

avatar van stan
Ondanks dat de film soms een beetje voorspelbaar was en op sommige dingen net iets te ver door ging was het toch een leuke film

Carly speelt het best goed en is ook prettig om naar te kijken

zeer leuke film. mss een beetje voorspelbaar.
goed gespeeld door Carly Schroeder 4*

Prettige film met een uitstekende cast, een welverdiende dikke zeven

voetbal is wel hard hoor....een rechtse hoek???

avatar van Baronie5
Ik heb met mijn 0,5 het gemiddelde iets laten zakken....... Wat een bagger zeg. Echte Amerikaanse (valse) sentimenten en een verhaal waarbij je van je stoel valt.
Zet daar de familie Shue in (broertje doet ook een klein beetje mee) en het is inderdaad een heel groot DRAMA!!
Niet kijken, je krijgt er zere ogen van!!

joyann
ik vondt het persoonlijk geen slechte film.
ik vond het op sommige punten alleen een beejte onrealistisch
het acteer werk zat wel goed in elkaar en ik vind dit soort verhalen meer iets voor tieners.

Best een aangename film, deels gebaseerd op de jeugdherinneringen van Elisabeth Shue (speelt in deze film zelf de moeder van Gracie), die naar verluidt vroeger aardig kon voetballen. Film is opgedragen aan haar oudere broer William Shue, die tijdens een vakantie verdronk.
Op het acteren van Carly Schroeder valt weinig aan te merken.