Romantik (2007)

Turkije
Drama / Romantiek

geregisseerd door Sinan Cetin
met Okan Bayülgen, Teoman en Yasemin Kozanoglu

Ömer (Okan Bayülgen), Gökhan (Teoman) en Yasemin (Yasemin Kozanoglu) zijn sinds hun jeugd beste vrienden. Ömer en Gökhan houden allebei van de beeldschone vrouw Yasemin. Tot zijn grote verdriet moet Gökhan er achter komen dat Yasemin meer voelt voor Ömer. Wanneer Ömer op een dag wordt beschuldigd van moord, duikt hij onder. Vanaf zijn onderduikadres, waarvan alleen Gökhan op de hoogte is, stuurt hij brieven naar Yasemin. Gökhan die de brieven moet bezorgen, mikt ze in de vuilnisbak. Nu zijn vriend weg is, krijgt Gökhan de mogelijkheid met Yasemin aan te pappen, maar na enkele jaren keert Ömer terug.

vanaf het begin goed volgen om het film tegen het einde zelf te ontraadselen. het zien zeker waard, je komt voor verrassingen te staan. Nooit geweten dat Okan Bayulgen zo mooi kan kijken we kennen hem immers anders..