• 8.564.731 stemmen

El Cobrador: In God We Trust (2006)

Drama | 90 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Drama

Alternatieve titel: O Cobrador

Oorsprong: Argentinië / Brazilië / Mexico / Spanje

Geregisseerd door: Paul Leduc

Met onder meer: Peter Fonda, Lázaro Ramos en Antonella Costa

IMDb beoordeling: 5,6 (210)

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot El Cobrador: In God We Trust

El Cobrador: In God We Trust is een portret van een situatie waarin sociale waarden en gerechtigheid naar de achtergrond verdwijnen en waarin duidelijk wordt dat geweld nog meer geweld genereert. Een man genaamd 'El Cobrador' staat centraal, die gelooft dat het vergaren van een eigen identiteit gepaard gaat met het vernietigen van anderen.

avatar van Knisper

Knisper

De film maakt op zijn eigen site ongelofelijk veel bombarie. Het zou heel rauw en intrigerend zijn. In Venitie heeft de film gedraaid, maar sindsdien is er niks van vernomen, dus het overweldigende succes dat ze hebben aankondigd zal wel grootspraak zijn geweest.