Sun Kissed (2006)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Patrick McGuinn
met John Ort, Gregory Marcel en Laura Hofrichter

Teddy, een jonge schrijver, onderneemt een avontuurlijke reis naar een afgelegen huis gelegen in de woenstijn om er zijn eerste roman af te werken. Daar ontmoet hij Leo, de knappe jonge opzichter van het domein. Op een avond slapen ze met elkaar, maar Leo heeft er de volgende dag spijt van en laat Teddy alleen achter. Wanneer Leo enige tijd later het huis opnieuw bezoekt vindt hij enkel het afgewerkte manuscript van een roman getiteld 'Goodbye'. Teddy is nergens meer te bespeuren.

Een film die ik niet begrepen heb, dit psychologische en verwarde "coming out" verhaal over een moord. Zijn de hoofdpersonen één en dezelfde persoon of toch twee verschillende personen? Mooie mannen en dito geschoten plaatjes en prima geacteerd, dat wel.

avatar van SimonV
Vreemde film waarin ik nauwelijks verhaal of samenhang kon ontdekken. Aantrekkingskracht tussen hoofdrolspelers is goed, camerawerk is prima. Daarom 1,5*.