Chun Nyun Hack (2007)

Alternatieve titels: Beyond the Years | A Thousand Cranes

Zuid-Korea

geregisseerd door Kwon-taek Im
met Hyeon-jae Jo, Jung-hae Oh en Seung-eun Oh

Dong-ho en Song-hwa worden als kinderen geadopteerd door de reizende pansori-zanger Yu-bong. Na enkele jaren krijgt Dong-ho gevoelens voor Song-hwa. Alleen worstelt hij met de gedachte dat hij van Yu-bong, Song-hwa als zijn zuster moet zien en ligt hij regelmatig met zijn adoptievader in de clinch vanwege diens obsessie om van Song-hwa een grote zangeres te maken. Uiteindelijk verlaat Dong-ho zijn thuis, maar blijft hij op afstand zijn geliefde volgen, terwijl hij zijn drumcapaciteiten blijft verfijnen om op het niveau van Song-hwa te blijven.

avatar van Koekebakker
Waar heb je deze film gezien, Bacon?