• 8.230.126 stemmen

Emmanuelle: A World of Desire (1994)

Erotiek | 92 minuten

Genre: Erotiek

Alternatieve titel: Emmanuelle in Space 2: A World of Desire

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Lev L. Spiro

Met onder meer: Krista Allen, Paul Michael Robinson en Kimberly Rowe

IMDb beoordeling: 5,1 (526)

Over Emmanuelle: A World of Desire

"The most sensual woman in the world...is back."

Emanuelle (gespeeld door de debuterende Krista Allen) wordt ontvoerd door buitenaardse wezens. Zij overtuigen haar om hun meer te leren over liefde en sex zoals dat op de aarde wordt ervaren. Als een van de buitenaardsen verliefd wordt op een bewoner van onze aarde, komt Emmanuelle voor een lastig dilemma te staan.

Theunissen

Ja ja dames en heren deze keer met de wonderschone Krista Allen

Alleen al de poster is om van te watertanden. Wat een heerlijk lichaam met fraaie rondingen had ze toch (nu nog steeds). Zij is de enige reden om deze film ook te bekijken want de rest stelt weinig voor en het verhaal is volkomen belachelijk. Een half puntje voor iedere ronding van Krista Allen zullen we maar zeggen