Go Go Tales (2007)

Verenigde Staten / Italië
Drama / Komedie

geregisseerd door Abel Ferrara
met Willem Dafoe, Bob Hoskins en Asia Argento

In een go-go club in Manhattan vindt een voortdurende strijd plaats tussen de eigenaar (Willem Dafoe), diens accountant (Bob Hoskins) en een partner (Matthew Modine). Maar ondertussen komt de club in de problemen en de toekomst ziet er niet rooskleurig uit.

avatar van xgogax
de stills die op de officiële site staan, zijn erg mooi!

avatar van .adham
Defoe in een komedie, hmm we zullen zien

avatar van Chuck Taylor
Defoe lijkt me juist een hele goed persoon om een geestig personage te spelen, ik kijk hier eigenlijk best naar uit. Trailer ziet er ook leuk uit, helaas zie ik daar nog geen grappende Defoe..

avatar van ralfsjam
niet de beste rol van Dafoe. ben een grote dafoe fan,m aar in deze film kwam hij niet tot zijn recht! als je van wiebelende vrouwen houd met blote borsten op een podium, dan is 1/3 film leuk, maar voor de rest is het verhaal niet echt goed en loopt het bij tijden niet echt vlot.
de film kijkt wel lekker weg, maar boeien? ,,,, nee, niet echt.
2.5

avatar van yeyo
Tijdens zijn beruchte optreden bij Conan O'Brien zei Abel Ferrara dat hij een tv-serie over een stripclub wou maken "like Cheers, but with a little t&a!" Zo'n vijftien jaar later komt hij eindelijk met een dergelijk project op proppen. Al is Go Go Tales voornamelijk een ode aan The Killing of a Chinese Bookie, met een screwball comedy inslag. Geen opzienbarend meesterwerk, maar wel een stijlvol geschoten, relaxed filmpje. Ferrara opereert heden dage vanuit Italië aangezien hij niet echt meer gewenst is in Hollywood, maar de man weet nog steeds een sterrencast te versieren. Dat betuigt van terechte erkenning voor deze eigenzinnige cineast.

avatar van jippie2010
komedie is niet echt de stempel die ik er op zou drukken.
Voldoende: *3.0