Naui Gyeolhon Wonjeonggi (2005)

Alternatieve titels: Wedding Campaign | 나의 결혼 원정기 | 나의 結婚 遠征記

Zuid-Korea
Komedie / Drama

geregisseerd door Byeong-guk Hwang
met Jae-yeong Jeong, Jun-Sang Yu en Ae Su

In Korea wonen een hoop mannen van dik in de 30 jaar die het maar niet voor elkaar krijgen een vrouw aan de haak te slaan. Boezemvrienden Man-taek en Hee-chul zijn ook twee van die mannen. Omdat ze de moed in Korea al hebben opgegeven besluiten ze hun geluk te beproeven in het buitenland. Van hun laatste geld boeken ze via een matchmaking bureau een georganiseerde reis naar Oezbekistan. In Oezbekistan is het een race tegen de klok om binnen 10 dagen, en 8 nachten een vrouw te vinden die zo gek is om mee te gaan naar Korea.

Een komedie over twee boerenkinkels, die naar Oezbekistan reizen om daar een bruid uit te zoeken. Een kluchtige film die maar niet leuk wil worden vanwege een slap verhaaltje en veel te dik aangezet acteerwerk. Matig.