The Big Money (1958)

1 stem

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door John Paddy Carstairs
met Ian Carmichael, Belinda Lee en Kathleen Harrison

Willie Frith is een dief die een koffer met geld weet te stelen. Helaas komt hij tot de ontdekking dat de bankbiljetten allemaal hetzelfde serienummer hebben. Willie moet nu een manier bedenken om de biljetten ongestoord te kunnen uitgeven. Daarbij wil hij graag indruk maken op de mooie serveerster in zijn stamkroeg.

Dick2008
Flauwe komedie die zelden leuk wordt. Het ligt er ook allemaal weer veel te dik op. Belinda Lee was net als Marilyn Monroe ook een "blonde bombshell". 2.0

Jean Harlow schijnt de eerste te zijn geweest: Bombshell (sex symbol) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org