The Jetsons Meet the Flintstones (1987)

Animatie / Familie

geregisseerd door Don Lusk en Ray Patterson
met de stemmen van Henry Corden, George O'Hanlon en Jean Vander Pyl

Elroy Jetson bouwt voor een project op school een werkende tijdmachine. Maar door een vergissing wordt hij samen met de rest van de familie Jetson naar de prehistorie gestuurd. Hier ontmoeten ze de familie Flintstone en Rubble. Deze worden dan per ongeluk in de tijd van de Jetsons gestuurd. De beide families kijken hun ogen uit in de vreemde tijd waar ze in terecht zijn gekomen. Lukt het ze ooit om terug te keren naar hun eigen tijd?

avatar van SuperSideSwipe
Iets waar destijds iedereen op zat te wachten, het samenvoegen van de twee langlopende en super populaire cartoons.

Eigenlijk is de film een beetje een teleurstelling. Het verhaal is wat rommelig, ze moesten duidelijk moeite doen om een manier te verzinnen om ze bij elkaar te brengen.

film_kaza
zapte er langs. nou deze film is niet echt leuk voor mij. ik vond de jetsons en flintstones toch allebei niet zo leuk.

2 sterren

avatar van jumpstylemovie
verschrikkelijk stom om iets leuks als de flintstones bij zon kut serie als de jetsons neer te gooien. ik haat de jetsons IK HAAT ZE.
ik heb ze altijd weggezapt.
verder maken de flintstones niet al teveel goed maar toch....
1.0***

avatar van tommykonijn
jumpstylemovie schreef:
ik heb ze altijd weggezapt.
verder maken de flintstones niet al teveel goed maar toch....
1.0***

Ik ben het wel met je eens dat The Jetsons een erg stomme serie is.

Verder zijn de Flintstones gewoon weer Leuk om te zien maar inderdaad dit is niet echt een aanrader als ik heel eerlijk mag zijn.

avatar van Ajax&Litmanen1
The Jetsons was best aardig, de Flintstones geweldig. Deze film was best aardig maar nergens op. Wel een paar aardige momenten.

avatar van AGE-411
Ken enkel de 2de film. Die is imo niet toegevoegd aan de site.