The Black Camel (1931)

Mystery

geregisseerd door Hamilton MacFadden
met Warner Oland, Bela Lugosi en Robert Young

Charlie Chan doet een diepgaand onderzoek naar de moord op een filmregisseur en een actrice. Omdat de moorden zijn gepleegd in Hawaï waar Charlie Chan samen met zijn vrouw en tien kinderen wonen, heeft hij geen tijd voor zijn gezin.

avatar van Dutchfan
Een aardige Chan-film,maar niet zijn beste.
Een actrice [Dorothy Revier] wordt vermoord,en Charlie Chan lost de moord op.
Ook een moord uit het verleden heeft met deze zaak te maken en ook deze lost Charlie natuurlijk op.

Ik vroeg me eigenlijk af,of deze film echt in Hawaii is gefilmd,of gewoon op het strand in LA?
Leuke rollen,maar soms wel een beetje "toneelachtig"

Eerste "echte"filmrol van Robert Young.

avatar van Poisonthewell
Dutchfan schreef:

volgens imdb is de film op locatie in Honolulu opgenomen