Sharkskin 6 (2005)

Alternatieve titel: Crime Guys

Misdaad / Actie

geregisseerd door Trevor King
met Ray Wise, Trevor King en Andrew Divoff

Sam, een gepensioneerd crimineel, ontmoet zijn zoon Rick die hij in 25 jaar niet heeft gezien. Rick ontdekt al snel dat Sams duistere verleden alsook zijn nieuwe plannen. Sam wil nog één keer een slag slaan en vraagt Rick om hulp. Ze bedenken samen met Sams handlangers een plan om de beroemde televisie-presentator Steve Skylar op te lichten. Maar hun perfecte plan loopt compleet uit de hand. Wat een simpele klus had moeten worden loopt uit op een vreselijke slachtpartij. Met een koffer vol geld slaan ze op de vlucht door Los Angeles en omstreken en proberen om uit handen te blijven van de politie, de FBI en maffiabaas Lawrence Molina. Tijdens hun vlucht loopt het dodenaantal flink op en wordt hun kans op overleving met de minuut kleiner...

avatar van XZtephan
Deze film lijkt mij wel wat, ik kwam hem toevallig tegen op een videotheeksite, en denk dat ik deze maar es ga huren deze week.
Meestal kijk ik even naar de waarderingen op MM, maar deze keer is het echt afwachten.

Artifact

Goh, wat orgineel is dit weer

avatar van pharma
Artifact schreef:

Goh, wat orgineel is dit weer

lekker belangrijk.......
voor geïnteresseerden zie trailer: http://sharkskin6.com/index2.html

L0sT_R3B3L
Wat een b movie,lijkt wel een goedkope pornofilm,zo is het gefilmt,waardeloos amateurtjes 0.5*

Snitz129
Wat een bagger, lijkt wel een of ze er niet eens proberen om er iets van te maken.1.5*

avatar van 606
trailer zag er goedkoop uit en niks misdaad lijkt wel een komedie.

Ik kijk nooit trailers.

avatar van 606
stinissen schreef:
Ik kijk nooit trailers.

nee dacht effe laat me kijken dan weet ik genoeg

avatar van abberline
heb net de trailer gezien, en het lijk me wel een goede film, mischien is het verhaal cliche en de cast onbekend maar het zou wel een goede film kunnen zijn, ik heb hem net gehuur en zal hem zeker kijken.

avatar van abberline
heb hem net gezien, en wat is de film belachelijk de acteerprestaties zijn heel erg slecht en het verhaal is inderdaad cliche, er is helemaal nix leuks aan de film heb er echt spijt dat ik het heb gehuurd