The Rival (2006)

Canada / Verenigde Staten
Thriller

geregisseerd door Douglas Jackson
met Tracy Nelson, Heather Tom en Linden Ashby

Het gelukkige leven van Alice en George lijkt niet te verstoren. Een mooi huis, leuke vrienden, gezellige avonden en een hele toekomst voor zich. Als echter blijkt dat Alice ondanks al hun pogingen maar niet zwanger kan worden, zal een draagmoeder voor het nageslacht moeten zorgen. Wat zo simpel en makkelijk leek, loopt uit op een helse nachtmerrie. Dit soort jaloersheid is namelijk extreem dodelijk.

avatar van XXSJAAKXX
Ik ga Donderdag 11/1 eens kijken wat het is.

jorngrisel
wel betrouwbaar! 1 stem van 5 ga deze tog binnekort ook maar us kijken denk ik..

Ik heb hem net gezien!!
Toen ik hier het verhaaltje had ik er een ander gedachten van als toen ik hem zag!
Leuke film echt spannend is hij niet maar wel een goed verhaal en opmerkelijke veranderingen erin! dat is positief!
Ik geef hem een 3

Redelijke tv ( rtl4) film.

avatar van XXSJAAKXX
XXSJAAKXX schreef:
Ik ga Donderdag 11/1 eens kijken wat het is.

Ja een boeiend verhaal..niet spannend maar leuk in elkaar gezet.

Vond dit echt zo,n woensdag avond rtl4 drama film.
De voorkant van de dvd deed mij anders verwachten dan ie in werkelijkheid was.
Maar plaatjes zeggen natuurlijk niks.
Had ,t verhaal wel gelezen op de achterkant ,maar had toch meer aktie/geweld verwacht.
Ik vond die vrouw (die niet zwanger kon worden) echt super irritant spelen.Ze speelde echt een zeik wijf.(zo kwam dat op mij over,waardoor ik mij echt begon te irriteren aan haar!)
Dit houd echter wel in dat zij toch redelijk kan acteren.
Maar dit soort films is toch echt niet waar ik van hou.
Vandaar dat ik hem 1,5* geef voor de moeite(de moeite die ik heb genomen om hem toch aftekijken haha)

avatar van queenie
gisteren gezien en inderdaad een rtl4 woensdagavond film die vermakelijk is om naar te kijken. Cover van de film doet inderdaad anders vermoeden. 2½*

Ik vond er niet veel aan. Zat weinig spanning in en de acteurs waren ook niet al te best. En dan al dat gezeik over die zwangerschap. Ook ik vond dat wijf super irritant zoals hierboven vermeld staat. Ik had een spannende film verwacht maar het was niet meer dan zoals ook al eerder vermeld een rtl4 woensdagavond film. Beelden waren trouwens wel goed en wat ik wel jammer vond is dat terwijl het een nieuwe film is het geluid gewoon op 2.0 op dvd staat ipv 5.1. Kortom ik kan er echt niet meer van maken dan 2*.

BlueSword
wat een gare film zeg! er zat helemaal geen spanning in verhaal was te simpel en het acteerwerk was echt matig! ik had de film gewoon opgezet zonder er iets van te weten, vanaf de eerste scene zag het er al slecht uit, voor de rest paar aardig scenes maar zijn er niet veel, vind de hoes ook helemaal niet passen bij de film!

avatar van Makz
Ik heb tot aan de 45 minuten gekeken, daarna wat doorgespoeld. De film kon me niet echt boeien. Het werd erg langdradig en irritant dat de hoofdrolspeelster overal dingen in zag en nogal paranoïde was.
Het duurde me allemaal te lang:

Goeie film moet ik zeggen. Had ook een ander verhaal in mn gedachten en zoals eerder geschreven, verrassende wendingen in het verhaal. Zeker de moeite waard om gezien te hebben.

avatar van too-sweet
Een beetje voorspelbaar allemaal vond ik. Op zich niet een hele slechte film, maar erg spannend of verrassend vond ik het ook niet. Toch kijkt de film lekker weg. Alleen het einde vond ik toch wel erg voorspelbaar en cliche. Hadden ze dat anders gemaakt dan had deze film zich kunnen onderscheiden van de standaard rtl4 woensdagavond films. Nu dus niet.
Had wat meer in kunnen zitten.

2.5 sterren